Social Icons

středa 23. srpna 2017

TOP 10 nejhorších knih, které jsem kdy četla

Každý to zná. Najdete nějakou skvělou knihu, kterou všichni opěvují a nakonec zjistíte, že vy sami vůbec nechápete, co na ní ostatní vidí. Ukážeme si nyní top těch nejlepších a nejhorších knih, které jsem kdy četla.

Top 10 nejhorších knih

Začneme tím negativním a pak si zlepšíme náladu. Zde je seznam těch nejhorších knih (podle mého názoru) a důvod, co se mi na nich doopravdy nelíbilo.

1. Kdo chytá v žitě

Tato kniha je snad asi nejhorší z nejhorších. Když jsem si ji k maturitě vybrala nevěděla jsem, do čeho jdu. Po přečtení jsem se jenom modlila, abych si ji nakonec nevytáhla.
Důvod?
Hlavní hrdina, jeho chování, vyjadřování a spojení ostopéro. Vždy když si na to vzpomenu, mám chuť autorovi (a překladateli) zakroutit krkem.
Hodnocení?
Nečekaně 1*. Kdyby to šlo dám 0*


2. Série Bez dechu, první díl Pád

Když se tak zamyslím, Pád je asi nejhorší erotická kniha, kterou jsem četla. Byla v knihovně označena jako doporučuje knihovnice. Po přečtení si myslím, že jsem asi zapomněla brýle doma a bylo tam nedoporučuje knihovnice. 
Důvod?
Hlavní hrdinka pracuje jako sekretářka, která má za úkol udělat (a to doslova) svého šéfa šťastným, kdykoliv na to bude mít chuť. Myslí si, že není kur... lehká děva. Taky ji její milovaný šéf předhodí několika mužům, ať si s ní dělají, co chtějí. Jistě, láska jako trám. Muck :*
Hodnocení?
Ehhh 1*.



3. Série Mayské proroctví, první díl Zápas o osud lidstva

Téma této knihy bylo in, když se blížil datum 21.12.2012 konec světa! No můj konec světa nastal, když jsem si přečetla tuhle knihu. 
Důvod?
Náhody. Hlavní hrdinka se nastěhuje do obřího domu, kde náhodou je pod zrovna jejím pokojem náhodou tajná místnost, ve které je náhodou ukryto tajemství (já už vlastně ani nevím co). Náhodou má naše hlavní hrdinka zachránit svět. Všechny puberťáky svolá na Matchu Pitchu a naši puberťáci protestují a zachraňují svět. 
"Mamiiii?"
"Ano?"
"Hele, nějaká holka mi řekla, že mám přijet na Matchu Pitchu a zachránit svět, jo? Tak já jedu. Zatím!"
"Jistě, měj se! A nezapomeň svačinu!"

Hodnocení?
Překvapivě 1*

4. Série Krvavá romance, první díl Polibek nesmrtelnosti

Snad nejhorší upířina všech dob. A ne, nemluvíme tu o Twilightu.
Důvod?
K této knize snad ani není potřeba komentář. Autorka se snaží tvářit úplně záhadně, no přitom má výraz asi jako kočka na záchodě. Celá kniha je prošpikovaná větami "Ona mě sleduje." "Ona to..." "Ona tamto..." Všem je jasné, že je to nějaká psycho bejvalka, která má očividně nadpřirozené schopnosti, páč její pronásledovaný sexy ex-boyfriend je upír, což on v celé knize popírá a snaží se maskovat, přitom je to jasné jako facka už od první strany.
Hodnocení?
Proč já tomu dala vůbec 2*? Asi to změním na 1*


5. Série Nesmrtelní, první díl Napořád


Napořád budu mít tak maximálně noční můry a strach, že bych tuhle knihu musela číst znovu.
Důvod?
Opět hlavní hrdinka a styl psaní. Nápad celé knihy by nebyl až tak špatný, kdyby se nejedna o profláknuté klišé, které autorka nedokázala poutavě zpracovat. Naše hrdinka je typický outsider na škole, no přesto se do ní zamiluje ten největší nejlepší nejnamakanější a nejvíc sexy týpek na škole. Tohle je uvěřitelné asi tak jako, že kameny rostou na stromech a veverky žerou jahody.
Hodnocení?
Asi mě ta kniha něčím zaujmout musela, protože jsem dala 2*, ale přesto je to jedna z nejhorších knih a znovu bych ji opravdu nečetla.

6. Série Cassandra Palmer, první díl Dotkni se temnoty


Já se dotkla tak maximálně svého čela na pořádný facepalm, když jsem tuhle knihu četla.
Důvod?
Tohle nemá žádný důvod. Tahle kniha je čirý blábol. Je to mix všeho možného. Autorka skáče od jedné věci k druhé, celé je to zmatené a nesmyslné. Aby hlavní hrdinka měla své síly v plné síle, musí se s někým vyspat a ten člověk je čirou náhodou její x tisíc let starý přítel, kterého bere jako strýce, protože ji odmalička vychovával. Ergh? Dafuq?
Samozřejmě nesmím zapomenout, jak je hlavní hrdinka dokonalá. Ona totiž v titěrné minisukni a na 20cm podpatcích skáče jako spiderman. (divím se, že jí autorka nepřipsala nějaké vystřelovací pavučiny z ruky, batmobil do garáže, thorovo kladivo do ruky a laserový zrak supermana)
Hodnocení?
Proč já takovým nesmyslům vůbec dávám 1,5*? 

7. Tak trochu jiná


Tenhle název dokonale vystihuje knihu. Kniha je opravdu tak trochu jiná oproti ostatním. Ona je tak trochu strašná!
Důvod?
Hrdinka, typická Marie Sue, záhadná hrozná minulost, protože je naše hrdinka sirotek, zjistí, že má nadupané super schopnosti, které nemá nikdo jiný na planetě. Mám se vůbec opakovat? Hrůza, hrůza, hrůza. Navíc mi některé části přijdou jako přes kopírák z jiných knih a hlavně z Harryho Pottera!
Hodnocení?
Ehhh 2*.




8. Série Selekce


Tohle bylo tak trochu překvapení i pro mě samotnou, kvůli pozitivním recenzím od ostatních čtenářů. Mně se kniha tedy vůbec nelíbila.
Důvod?
Hlavní hrdinka a její nerozhodnost. To jak si nechává Aspena jako zadní vrátka, kdyby to náhodou s Maxonem nevyšlo. To jak autorka není schopná popsat celou zemi, její systém a fungování a soustřeďuje se výhradně na vztahy v knize. Myslím si, že kdyby příběh spisovatelka více propracovala, mohla z toho vytěžit daleko více, než tuhle suchou romanťárnu.
Hodnocení?
Nejlepší z těch nejhorších. Přesto 2*.



9. Shrek!


Miluju film Shrek. Je skvělý a vtipný. Kniha je však pravý opak.
Důvod?
Nesmyslnost, hloupost, urážky postav, výsměch postav a totální stupidita. Co víc říct.
Hodnocení?
Skoro 1* ale pořád 2*







10. Dcera kostí a dýmu

Dlouho jsem přemýšlela, co mám dát na 10. místo, protože jsem zjistila, že těch knih je trošku více. Nakonec jsem ale vybrala Dceru kostí a dýmu.
Důvod?
Nejhorší popis Prahy, jaký jsem kdy četla. Autorka v životě v Praze nebyla a představuje si ji jako Hurvínek válku. Stejně jako typická moderní česká jména Světla, Františka a Kazimír. A ještě více mě na tom štve to, že se to lidem v zahraničí líbí a myslí si, že to u nás tak doopravdy vypadá!
Hodnocení?
2* za námět, ale to zpracování

2 komentáře:

  1. Tak s niektorými knihami s tebou úplne súhlasím :))) Kto chytá v žite je podľa mňa najhoršia literatúra medzi povinným čítaním na škole. Séria Nesmrtelní katastrofa :( u mňa najnovšie kniha Kvet sa zaraďuje medzi prepadáky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížku Kvet jsem neznala, ale mrkla jsem na tvou recenzi na blogu a musím uznat, že to doopravdy vypadá strašně.
      Určitě se ji vyhnu obloukem :)

      Vymazat

 

Rozečtené série

Across the Universe by Beth Revis Alex Craft by Kalayna Price Black Dagger Brotherhood by J.R. Ward Blue Bloods by Melissa de la Cruz The Chemical Garden by Lauren Destefano Codex Alera by Jim Butcher Dark-Hunter by Sherrilyn Kenyon Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor The Demonata by Darren Shan Divergent by Veronica Roth Evernight by Claudia Gray Fallen by Lauren Kate Fifty Shades by E.L. James Firelight by Sophie Jordon Hercule Poirot by Agatha Christie Hex Hall by Rachel Hawkins House of Night by P.C. Cast & Kristin Cast Hush, Hush by Becca Fitzpatrick If I Stay by Gayle Forman The Immortals by Alyson Noel Inheritance by Christopher Paolini The Iron Druid Chronicles by Kevin Hearne Iron Fey by Julie Kagawa Kate Daniels by Ilona Andrews Mara Dyer by Michelle Hodkin Mercedes Thompson by Patricia Briggs The Morganville Vampires by Rachel Caine The Mortal Instruments by Cassandra Clare Night Huntress by Jeaniene Frost Revenants by Amy Plum Ruby Red Trilogy by Kerstin Gier The Secret Circle by L.J. Smith The Seven Kingdoms by Kristin Cashore Twilight by Stephenie Meyer Under the Never Sky by Veronica Rossi Unearthly by Cynthia Hand Vampire Academy by Richelle Mead The Wolves of Mercy Falls by Maggie Stiefvater

Přečtené série

Harry Potter by J.K. Rowling The Hunger Games by Suzanne Collins Matched by Ally Condie Millennium by Stieg Larsson Nightshade by Andrea Cremer Percy Jackson and the Olympians by Rick Riordan The Selection by Kiera Cass

Oblíbené série

Alex Craft by Kalayna Price The Demonata by Darren Shan The Chemical Garden by Lauren Destefano Codex Alera by Jim Butcher Dark-Hunter by Sherrilyn Kenyon Harry Potter by J.K. Rowling Hercule Poirot by Agatha Christie The Hunger Games by Suzanne Collins Hush, Hush by Becca Fitzpatrick If I Stay by Gayle Forman Inheritance by Christopher Paolini Iron Fey by Julie Kagawa Millennium by Stieg Larsson Percy Jackson and the Olympians by Rick Riordan Ruby Red Trilogy by Kerstin Gier Vampire Academy by Richelle Mead

Jsem v týmu

The Chemical Garden by Lauren Destefano Fallen by Lauren Kate Firelight by Sophie Jordon Hex Hall by Rachel Hawkins House of Night by P.C. Cast & Kristin Cast The Hunger Games by Suzanne Collins Hush, Hush by Becca Fitzpatrick Iron Fey by Julie Kagawa Matched by Ally Condie Mercedes Thompson by Patricia Briggs The Mortal Instruments by Cassandra Clare Night Huntress by Jeaniene Frost Nightshade by Andrea Cremer The Selection by Kiera Cass Slide by Jill Hathaway Twilight by Stephenie Meyer Under the Never Sky by Veronica Rossi Unearthly by Cynthia Hand Vampire Academy by Richelle Mead The Vampire Diaries by L.J. Smith
 
Blogger Templates