Seriály, které prostě musíte vidět!
V tomto článku bych vám chtěla ukázat pár svých seriálů, které doopravdy zbožňuji a mohla bych koukat pořád a pořád dokola. Vrhneme se na to! :)Nezapomeňte mi do komentářů napsat váš oblíbený seriál!
1. American Horror Story
Nejdříve jsem si myslela, že se opravdu budu bát, ale American Horror Story není takový horor, jak by se na první pohled mohlo zdát. Každá série má samostatný příběh i postavy, takže se nemůže stát, že vás příběh začne nudit a vše se bude táhnout jako nekonečná telenovela.
Zatím je odvysíláno 6 sérií (Murder House, Asylum, Coven, Freak Show, Hotel, Roanoke) a 7. série bude teď v září. Už se nemůžu dočkat!
A co se v serálu nejčastěji objevuje? Spousta mrtvol, mystika, duchové, čarodějky, upíři a vše možné.
Jo a taky je tam celkem dost sexu, krve a násilí.2. Ao no exorcist
Ao no exorcist bylo mé první anime vůbec a musím říct, že jsem si tenhle seriál jednoduše zamilovala. Příběh vypráví o Okamurovi Rinovi, který je syn samotného Satana a pozemské ženy. Jeho schopnosti svou svázány s mečem, který po vytažení vytvoří kolem Rina modré plameny (znak ďábla). Rin však slíbil pomstít se svému pravému otci a tak studuje na akademii, aby mohl ovládnout svou moc. Společně se svými přáteli se tak stává exorcistou. Podnikají různá dobrodružství a vyhání démony z lidského světa.
Anime je vtipné, akční a naprosto skvělé. Pokud s anime začínáte, můžu jenom doporučit! :)
3. Naruto
A u anime ještě chvíli zůstaneme. Mezi mé další patří určitě Naruto. Dřív, když jsem byla mladší, jsem Naruta nějak nesledovala a nechápala jsem, co na tom mí vrstveníci vidí. Ale teď už chápu.
Naruto je mladý genin (hodnost ninji), který studuje na akademii v Listové vesnici. Liší se od svých spolužáků tím, že má v sobě zapečetěného liščího démona, který kdysi lesnici napadl a zničil. Vesničané se Naruta straní. On však chce být nejlepší ninja a stát se příštím hokagem.
4. The Walking Dead
U tohoto seriálu se nemůžu rozhodnout, jestli se mi více líbí komiksová předloha nebo samotný seriál. Obě verze se celkem dost liší. Seriál jsem zatím neviděla celý, protože kvůli zkouškového období nebyl moc čas. O prázdninách ale vše doháním!
Jak už název napovídá, země byla infikována a lidé po smrti ožívají. Stávají se z nich děsiví zombie! Příběh vypráví policista Rick Grimes, který se snaží ochránit svého syna a nejhorší manželku na světě svou manželku Lori.
5. Chůva k pohledání
Možná to zní trochu bláznivě, ale tenhle seriál koukám už od malička a viděla jsem každý díl několikrát. Vždy se těším, když ho opakují na primě.
Fran Fine vyhodí její ex-snoubenec z práce. Rozhodne se tak přivydělávat si podomním prodejem kosmetiky. Při prodeji se náhodnou ocitne na konkurzu chůvy u bohatého vdovce jeho tří neposedných dětí. Kolotoč vtipných události může začít!
Nevím, jestli tenhle seriál někdo znáte, ale tohle je moje naprostá stará srdcovka, stejně jako Přátelé :)
6. Súdná sieň / Soudní síň
Ano, i takové věci sleduji. Myslím si, že není potřeba více popisovat. V každém dílu je rozebírán jeden případ ze soudního prostředí. Případy jsou podle skutečných událostí, avšak v seriálu hrají herci.
A jen tak na okraj... myslím si, že slováci mají soudní síň mnohem lepší. Česká Soudkyně Barbara... to prostě není ono.
7. Sběratelé kostí
Dnešní poslední krásnou sedmičku dostane kriminálka Sběratelé kostí. Sleduji i jiné, ale Sběratelé mi přirostli fakt k srdci.
V každé epizodě se většinou vyšetřuje jeden případ vraždy. Kromě hledání vraha sledujeme i vývoj vztahy hlavních postav. A že jsou někdy pořádně komplikované!
A už jen na závěr doplním seriály, které jsou taky mé oblíbené, ale ne tak jako ty výše zmíněné :)
Death Note
Kuroshitsuji (nedokoukáno)
Game of Thrones (nedokoukáno)
Fur TV
South Park
Brickleberry
Arrow (přestalo mě bavit, první série je ale skvělá)
The Vampire Diaries (to stejné jako Arrow)
Nikita (ani nevím, proč jsem přestala koukat)
Once Upon a Time (viz TVD a Arrow)
The Secret Circle (zrušeno)
Hvězdná Brána
Přátelé
Akta X
CSI Miami, New York, Las Vegas
... a poslední, za co se občas stydím - Nákupné maniačky :D
Miluji seriály, vzaly mi půlku života :D AHS jsem zkoušela, ale dostala se jen do půlky druhé série. Na mě moc krve a sexu, tuhle kombinaci nemám ráda. Snad vždy seriál dokoukám, ale tohle se nedá.
OdpovědětVymazatNaopak Živí mrtví naprosto žeru a i po tolika sériích u mě neklesá. Sběratelé kostí jsem nedávno začala sledovat od začátku, abych to měla komplet. Už z dob Buffy miluji Davida Boreanaze :D
Z ostatních zmiňovaných je můj nejoblíběnšjší Přátelé, ty můžu vidět stále dokola. Baví mě furt i Once upon a time a Hra o trůny. U Upířích deníků jsem ráda, že už je konec.
Beauty of pink / Knižní regál
Chápu AHS, ne každému se tato kombinace líbí.
VymazatA Buffy! :D Na tu jsem úplně zapomněla.
Na Přátele zrovna koukám, neviděla jsem všechny díly, jen co jsem tak stihla v televizi. Ale teď je právě dávají na primě (comedy) a opakují je celkem pravidelně. Tak se pokusím je dohnat :)
Není tomu dávno a taky jsem měla seriálové období, kdy jsem nedělala nic jiného, než třeba celý den čuměla na jeden seriál :D Bylo to vyčerpávající. Teď už tolik času není, spíše vůbec, pokud chci stíhat knihy, které mě baví mnohem víc.
OdpovědětVymazatAmerican Horror Story jsem taky sledovala, zatím sice jen dvě řady, ale super. Myslela jsem, jak se budu bát, ale pak to nebylo tak strašné, a to jsem já strašpytel a na horory vůbec nekoukám.
Jinak mé oblíbené seriály jsou: Dr. House, Perníkový táta, The Killing, Dexter, Hannibal, Ripper Street, Dva a půl chlapa a kdysi taky Hvězdná brána a spousta dalších :-)
Taky jsem myslela, jak se budu bát, ale je to v pohodě :D (ano, i já jsem strašpytel a nekoukám na horory). I když některé scény/části strašidelnější trošku jsou no... :D
VymazatDextera jsem viděla asi první dva díly. Pořád nevím, jestli má cenu koukat dál (to je tak, když vám někdo vyspoileruje úplně vše :D). Snad se k němu někdy dostanu :)