Social Icons

pondělí 14. října 2013

Liebster Award TAG


Nominovala mě slávka, za což jí děkuji :)


Pravidla:
Řekněte o sobě 10 věcí
Odpovězte 10 otázek blogera, který vás nominoval
Vymysli 10 otázek pro ty, které nominuješ
Nominuj 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů
Informuj blogera o tom, že jsi ho nominoval/a

10 věcí o mně

1) Miluji fyziku a ve škole jsem si jako povinné předměty zvolila fyzikální seminář a fyzmat (celkem 6 fyzik týdně)
2) Miluji černou barvu, avšak většina mých triček je bílých
3) Neumím se starat o květiny ani o zahradu, i kaktus by mi uschl!
4) Hrála jsem (někdy ještě hraji) Call of Duty, League of legends, World of warcraft, Vietcong a Minecraft :D
5) Nedokážu lhát a mračit se, jsem neustále veselá a pozitivně naladěná
6) Miluji rock, metal a klasickou hudbu, ale nesnáším rap a nejvíc nesnáším skrillex, který je podle mě jenom zvuk mixéru
7) Chodím skoro čtyři roky na francouzštinu, ale naučila jsem se pouze Ahoj, Jak se máš, Chceš se se mnou vyspat a Fíha, ty jsi sexy.
8) Pokud jde o zodpovědnost, jsem velmi ale velmi zodpovědná a 99,9% spolehlivá :D
9) Pamatuji si básničky, dlouhé texty, všechno co kdo řekl, ale naučit se své telefonní číslo, nebo kdy má kámoška narozeniny je pro mě nadlidský úkol (proto si vše píšu do mobilu!)
10) U nás, v málem městě, chodím do knihovny jenom já (mé věkové kategorie), proto si mě knihovnice už po prvním dnu pamatovala.

10 otázek pro nominované

1) Kterou knihu z knihovny bys nedala za nic na světě?
Že se ptáte! No přece Darrena! :3
2) Která obálka se ti z tvých knih nejvíc líbí?
Asi obálka knihy Prozření Mary Dyerové
3) Rozhodla ses kvůli filmu, který si viděla, přečíst i knihu?
Ano, jednou jsem se rozhodla přečíst Twilight (poprvé a naposled). Také Šifru mistra Leonarda - kdo nečetl nebo neviděl doporučuji!!!
4) Ve které knize bys ráda vystupovala a proč?
No jasně, že v knize Harry Potter! Kdo by si nechtěl vyzkoušet letát na koštěti? Mávat hůlkou? Docela by mě i zajímalo, do jaké koleje bych se dostala. A také bych chtěla potkat Draca Malfoye! :D
5) Přemýšlela jsi někdy nad kariérou spisovatelky?
Ano a často. Miluji knihy a ráda bych nějakou napsala. Už jsem se o to jednou pokoušela, nakonec z toho vyšel docela (podle mě) dobrý příběh o 200 stranách. Četla ho pouze jedna kamarádka :D
6) Máš raději knihy se smutným nebo šťastným koncem?
Určitě se šťastným. Hodně mrtvých, převratů, zlomů, beznadějné lásky a nakonec happyend :D
7) Po které knize nejvíc toužíš?
Po všech knihách od Darrena!
8) Jak by ses charakterizovala?
Jako ukecaná, malá, hyperaktivní holka s až moc velkou zálibou v knihách.
9) Co ráda děláš kromě čtení?
Sleduji spoustu seriálu (TWD, ARW, OUaT...), hraji na klavír, na pc a tak různě... ven s kámoši na pizzu ;)
10) Kam bys ráda ve svém životě došla? (ouč doufám, že jsem otázku přeložila ze slovenštiny dobře :D a že jsem ji dobře pochopila)
Tak jistě že bych chtěla mít skvělé povolání, skvělého manžela a kupu dětí :D

10 otázek pro nominované

1) Jak jsi k blogování (o knihách) přišel/a?
2) Jak by ses charaterizoval/a?
3) Čteš i při cestování (do školy, práce...)?
4) Kolik knih máš v knihovničce?
5) Jaká je tvá nejoblíbenější kniha? A proč?
6) Čteš i knihy v jiném jazyce? Pokud ano v jakém a kolik jsi přečetl/a knih?
7) Jaký je tvůj nejoblíbenější žánr knih a proč?
8) Kde nejčastěji kupuješ knihy?
9) Co kromě čtení často děláš?
10) Jaké zvíře máš a nemáš rád/a a proč?


1 komentář:

  1. Ak nevadí, ja sa už nezapojím, lebo minule som zverejnila článok: http://lyn-von-nightlight.blogspot.sk/2013/10/tag-liebster-award.html

    Ale aby som bola aspoň trochu fér, tu sú moje odpovede :D
    1) Jak jsi k blogování (o knihách) přišel/a?
    Bolo to vďaka Goodreads. Bola som na profile Stormy a vtedy som uvidela jej blog. Zapáčil sa mi a chcela som mať aj ja jeden o knihách na bloggeri. Predtým som mala iba o písaní na webnode.

    2) Jak by ses charaterizoval/a?
    Zasnená, občas vraj ufrflaná, niekedy príliš ukecaná a tvrdohlavá.

    3) Čteš i při cestování (do školy, práce...)?
    Na bicykli by to asi nebolo veľmi bezpečné a v autobuse mi je z čítania zle. No v škole čítam. :D

    4) Kolik knih máš v knihovničce?
    Nie málo, ale ani nie príliš veľa.

    5) Jaká je tvá nejoblíbenější kniha? A proč?
    Neviem si vybrať iba jednu a čudujem sa tomu, kto to dokáže. Ale určite mám rada VA, BL a Temné hmoty (pri konci som revala najviac na svete).

    6) Čteš i knihy v jiném jazyce? Pokud ano v jakém a kolik jsi přečetl/a knih?
    Čítam po slovensky, po česky a po anglicky. V angličtine som zatiaľ prečítala 23 kníh, v češtine 11 a v slovenčine 21.
    Tento rok je to dosť bieda, ale nejako sa mi nechcelo čítať a teraz už ani nemám čas.

    7) Jaký je tvůj nejoblíbenější žánr knih a proč?
    Fantasy. Mám rada nadprirodzeno. Rada sa sústreďujem na príbeh, ktorý nemá často s krutou (hlavne slovenskou) realitou nič spoločné.

    8) Kde nejčastěji kupuješ knihy?
    V Panta Rhei.

    9) Co kromě čtení často děláš?
    Píšem.

    10) Jaké zvíře máš a nemáš rád/a a proč?
    Nemám rada pavúky, lebo sú hnusné, niekedy chlpaté a... proste sa ich bojím. Mám rada mačičky a doma mám jedno morské prasiatko, ktoré zbožňujem.

    Ďakujem za nomináciu inak :D

    OdpovědětVymazat

 

Rozečtené série

Across the Universe by Beth Revis Alex Craft by Kalayna Price Black Dagger Brotherhood by J.R. Ward Blue Bloods by Melissa de la Cruz The Chemical Garden by Lauren Destefano Codex Alera by Jim Butcher Dark-Hunter by Sherrilyn Kenyon Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor The Demonata by Darren Shan Divergent by Veronica Roth Evernight by Claudia Gray Fallen by Lauren Kate Fifty Shades by E.L. James Firelight by Sophie Jordon Hercule Poirot by Agatha Christie Hex Hall by Rachel Hawkins House of Night by P.C. Cast & Kristin Cast Hush, Hush by Becca Fitzpatrick If I Stay by Gayle Forman The Immortals by Alyson Noel Inheritance by Christopher Paolini The Iron Druid Chronicles by Kevin Hearne Iron Fey by Julie Kagawa Kate Daniels by Ilona Andrews Mara Dyer by Michelle Hodkin Mercedes Thompson by Patricia Briggs The Morganville Vampires by Rachel Caine The Mortal Instruments by Cassandra Clare Night Huntress by Jeaniene Frost Revenants by Amy Plum Ruby Red Trilogy by Kerstin Gier The Secret Circle by L.J. Smith The Seven Kingdoms by Kristin Cashore Twilight by Stephenie Meyer Under the Never Sky by Veronica Rossi Unearthly by Cynthia Hand Vampire Academy by Richelle Mead The Wolves of Mercy Falls by Maggie Stiefvater

Přečtené série

Harry Potter by J.K. Rowling The Hunger Games by Suzanne Collins Matched by Ally Condie Millennium by Stieg Larsson Nightshade by Andrea Cremer Percy Jackson and the Olympians by Rick Riordan The Selection by Kiera Cass

Oblíbené série

Alex Craft by Kalayna Price The Demonata by Darren Shan The Chemical Garden by Lauren Destefano Codex Alera by Jim Butcher Dark-Hunter by Sherrilyn Kenyon Harry Potter by J.K. Rowling Hercule Poirot by Agatha Christie The Hunger Games by Suzanne Collins Hush, Hush by Becca Fitzpatrick If I Stay by Gayle Forman Inheritance by Christopher Paolini Iron Fey by Julie Kagawa Millennium by Stieg Larsson Percy Jackson and the Olympians by Rick Riordan Ruby Red Trilogy by Kerstin Gier Vampire Academy by Richelle Mead

Jsem v týmu

The Chemical Garden by Lauren Destefano Fallen by Lauren Kate Firelight by Sophie Jordon Hex Hall by Rachel Hawkins House of Night by P.C. Cast & Kristin Cast The Hunger Games by Suzanne Collins Hush, Hush by Becca Fitzpatrick Iron Fey by Julie Kagawa Matched by Ally Condie Mercedes Thompson by Patricia Briggs The Mortal Instruments by Cassandra Clare Night Huntress by Jeaniene Frost Nightshade by Andrea Cremer The Selection by Kiera Cass Slide by Jill Hathaway Twilight by Stephenie Meyer Under the Never Sky by Veronica Rossi Unearthly by Cynthia Hand Vampire Academy by Richelle Mead The Vampire Diaries by L.J. Smith
 
Blogger Templates