Social Icons

pondělí 23. července 2012

Posílám dopis do Irska aneb Česká pošta nezná svoje služby :D

Určitě jste si všimli, že mezi mé oblíbené autory patří Darren Shan. Přečetla jsem všechny knihy, co vyšli u nás a pár, co ještě nevyšlo, a protože jsem věrná fanynka, tak jsem se rozhodla, že společně s kamarádkou, tu jsem taky nakazila virem "miluji knihy Darren Shana" :D, napíšeme Darrenovi dopis, jak moc milujeme jeho knihy a jestli nám nemůže poslat podpis, vypadalo to jednoduše, ale to jsme se spletli...

První problém byl, že kamarádka byla po operaci nohy, takže jsem musela vše zařídit, na internetu jsem si našla návod, jak poslat dopis a žádost o autogram - obálky + fotky + dopis + mezinárodní odpovědka (taková známka, za kterou to pošle celebrita zpátky). Řekla jsem si fajn, to bude jednoduché.
První problém byl v tom, že mi zrovna jak na potvoru došel foto papír, takže jsem musela jít koupit, cestou jsem se stavila i pro obálky a doma napsala anglický dopis o tom, jak moc máme s kamarádkou rádi jeho dílo a jestli by nám poslal podpis. 
Další úkol byl zajít pro odpovědku, ten byl ale nejtěžší. Byla jsem na naší poště (bydlím v malém městečku), kde vůbec nevěděli o co se jedná a dávali mi úplně jiný papír. Nejvíc mě dorazila věta jedné paní na poště: "Růžo? Víš co je mezinárodní odpovědka? Já o tom nikdy neslyšela..." S větou: "já se tedy zeptám jinde" jsem vyšla z pošty a zajela si do sousedního většího města, kde mě paní odkázala na větší poštu na náměstí, kde bohužel taky vůbec netušili o co se jedná. Nakonec jsem jela do dalšího města, kde bylo na poště zavřeno a já jela naštvaně domů. 
S kamarádkou jsme byli smutné (že nebudeme mít podpis! :'( ), kamarádka ale nakonec jela do Ostravy za příbuznými a tady konečně věděli, co odpovědka je, objednali nám ji a my čekali další týden, a pak pro ni kamarádka jela. Dokonce mi ji i vyfotila :D takže teď nám v cestě za podpisem nic nebrání :D


Až nám dopis přijde, tak text, co nám Darren odepíše (podle toho, co jsem četla na netu odepisuje každému na dopis a pošle vám i vizitku :D) oskenuju a dám sem. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

 

Rozečtené série

Across the Universe by Beth Revis Alex Craft by Kalayna Price Black Dagger Brotherhood by J.R. Ward Blue Bloods by Melissa de la Cruz The Chemical Garden by Lauren Destefano Codex Alera by Jim Butcher Dark-Hunter by Sherrilyn Kenyon Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor The Demonata by Darren Shan Divergent by Veronica Roth Evernight by Claudia Gray Fallen by Lauren Kate Fifty Shades by E.L. James Firelight by Sophie Jordon Hercule Poirot by Agatha Christie Hex Hall by Rachel Hawkins House of Night by P.C. Cast & Kristin Cast Hush, Hush by Becca Fitzpatrick If I Stay by Gayle Forman The Immortals by Alyson Noel Inheritance by Christopher Paolini The Iron Druid Chronicles by Kevin Hearne Iron Fey by Julie Kagawa Kate Daniels by Ilona Andrews Mara Dyer by Michelle Hodkin Mercedes Thompson by Patricia Briggs The Morganville Vampires by Rachel Caine The Mortal Instruments by Cassandra Clare Night Huntress by Jeaniene Frost Revenants by Amy Plum Ruby Red Trilogy by Kerstin Gier The Secret Circle by L.J. Smith The Seven Kingdoms by Kristin Cashore Twilight by Stephenie Meyer Under the Never Sky by Veronica Rossi Unearthly by Cynthia Hand Vampire Academy by Richelle Mead The Wolves of Mercy Falls by Maggie Stiefvater

Přečtené série

Harry Potter by J.K. Rowling The Hunger Games by Suzanne Collins Matched by Ally Condie Millennium by Stieg Larsson Nightshade by Andrea Cremer Percy Jackson and the Olympians by Rick Riordan The Selection by Kiera Cass

Oblíbené série

Alex Craft by Kalayna Price The Demonata by Darren Shan The Chemical Garden by Lauren Destefano Codex Alera by Jim Butcher Dark-Hunter by Sherrilyn Kenyon Harry Potter by J.K. Rowling Hercule Poirot by Agatha Christie The Hunger Games by Suzanne Collins Hush, Hush by Becca Fitzpatrick If I Stay by Gayle Forman Inheritance by Christopher Paolini Iron Fey by Julie Kagawa Millennium by Stieg Larsson Percy Jackson and the Olympians by Rick Riordan Ruby Red Trilogy by Kerstin Gier Vampire Academy by Richelle Mead

Jsem v týmu

The Chemical Garden by Lauren Destefano Fallen by Lauren Kate Firelight by Sophie Jordon Hex Hall by Rachel Hawkins House of Night by P.C. Cast & Kristin Cast The Hunger Games by Suzanne Collins Hush, Hush by Becca Fitzpatrick Iron Fey by Julie Kagawa Matched by Ally Condie Mercedes Thompson by Patricia Briggs The Mortal Instruments by Cassandra Clare Night Huntress by Jeaniene Frost Nightshade by Andrea Cremer The Selection by Kiera Cass Slide by Jill Hathaway Twilight by Stephenie Meyer Under the Never Sky by Veronica Rossi Unearthly by Cynthia Hand Vampire Academy by Richelle Mead The Vampire Diaries by L.J. Smith
 
Blogger Templates